Returnarea produselor

Vrem să îți fie ușor și clar cum să faci un retur. Mai jos ai un cuprins al acestei pagini.

  • condiții de retur
    • ce NU poți returna
  • retur produse cumpărate din Boutique
  • retur produse cumpărate online
    • formularul pentru retur
    • cum ajunge produsul la noi - 2 variante
    • rambursarea banilor
  • schimb produse
    • achiziționate ONLINE 
    • achizitionate din Boutique

    Condiții de retur

    • Poți returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lui.
    • Produsul trebuie să fie în starea în care l-ai primit: nespălat, fără urme de utilizare, cu etichetele originale atașate, în ambalajul original nealterat.
    • Produsul face parte din categoria celor returnabile. Vezi mai jos ce NU poți returna.

    Dacâ în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.

    Aceste condiții se aplică indiferent dacă produsul este achiziționat online sau din boutique.

    Ce NU poți returna

    Produsele de lenjerie intimă nu se pot returna din motive de igienă personală. Acestea sunt: chiloți, sutiene, bustiere, absorbante pentru alăptare, costume de baie, șosete și dresuri.

    ***Excepție: șosetele și dresurile se pot returna dacă nu au etichetele desfăcute - deci nu au fost probate. Contactează-ne și te vom ajuta.

    Retur produse cumpărate din Boutique

    Produsele cumpărate din boutique se pot returna/schimba DOAR in boutique. Mergi in magazin cu bonul fiscal și vei primi suma cash sau prin transfer bancar (în funcție de numerarul disponibil).

    Retur produse cumpărate online

    Pentru a returna produsele comandate online vezi pașii de mai jos.

    Completează formularul online

    • Completează  Formularul pentru retur pentru fiecare produs pe care vrei să îl returnezi. O să ai nevoie de numărul comenzii și de emailul folosit.
    • Răspunde la emailul trimis automat după completarea formularului - pentru a ne informa cum dorești să returnezi produsul.
    • Dacă returnezi mai multe produse dintr-o comandă, trebuie să completezi formularul pentru fiecare produs în parte (și vei primi mai multe emailuri), însă este suficient să ne răspunzi la unul dintre ele.

    Cum ajunge produsul la noi - ai 2 variante

    Anunță-ne ce metoda de retur preferi răspunzând la emailul primit după completarea formularului de retur.

    Vezi mai jos detalii despre fiecare variantă:

    1. Trimitem noi curierul la tine

    • Spune-ne adresa și data de ridicare a produselor returnate răspunzând la e-mailul automat primit.
    • Ambalează produsul într-o cutie astfel încât să fie protejat pe perioada transportului. Nu lipi eticheta de curier direct pe ambalajul produsului.
    • Ideal ar fi să incluzi și o copie a facturii primite.
    • Curierul va veni cu eticheta coletului deja imprimată și o va lipi pe pachet.
    • Când ajunge coletul la noi, te anunțăm printr-un e-mail.

    În acest caz transportul retur costa 12 lei - pe care noi îi vom reține din suma de rambursat. Așadar tu nu trebuie să achiți nimic curierului pentru transportul retur.

    2. Retur in boutique

    Poți lăsa produsul în boutique dacă vrei să economisești costul transportului-retur. Colegii noștri grupează mai multe retururi și le trimit odată la câteva zile către depozit pentru a fi procesate.

    Important:

    • La Boutique NU vei primi contravaloarea produsului cumpărat online, suma o vei primi după ce produsul ajunge la depozit.
    • Din boutique poti cumpăra rapid un alt produs însă NU poți schimba acolo un produs achiziționat online.
    • Te rog să ai în vedere că returnarea banilor se face în termen de 14 zile de când ajung produsele la depozit. Te vom anunța printr-un e-mail când returul tău a sosit la depozit.

      ***Te rugăm să NU trimiți produsele prin poștă sau alt curier, nu garantăm recepționarea lor.

      Returnarea banilor

      Termenul de procesare al returului  este de 14 zile de când produsul ajunge la depozitul nostru și avem toate informațiile necesare returnării banilor.

      Rambursarea banilor se face în funcție de modul de plată folosit la plasarea comenzii online. Dacă ai achitat prin:

      • Card - rambursarea sumei se va face pe același card prin intermediul procesatorului de plăți. Suma va fi vizibilă în contul tău în funcție de tipul cardului și de contractul pe care îl ai cu banca emitentă. 
      • Ramburs la curier - vom transfera banii în contul bancar trecut în formularul de retur. 
      • Transfer bancar - vom transfera banii în contul bancar trecut în formularul de retur

      Lipsa informațiilor despre contul bancar (IBAN și titular) din formularul pentru retur va întârzia efectuarea plății.

      Schimbul de produse achizitionate ONLINE

      Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de mai sus și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.

      Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice alta comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor de mai sus.

      Practic nu se poate face schimb direct.

      Schimbul de produse achizitionate din BOUTIQUE

      În boutique poți schimba direct un produs doar dacă a fost achiziționat de acolo (NU de pe site sau alt boutique).