Returnarea produselor

 

 Pe scurt: Retur gratuit din Romania, în 14 zile de la primirea produsului.  Completează formularul pentru retur.

Vrem să îți fie ușor și clar cum să faci un retur. Mai jos ai un cuprins al acestei pagini.

  • condiții de retur
    • ce NU poți returna
  • retur produse cumpărate din Boutique
  • retur produse cumpărate online
    • formularul pentru retur
    • cum ajunge produsul la noi - 3 variante
    • rambursarea banilor
  • schimb produse
    • achiziționate ONLINE
    • achizitionate din Boutique

    Condiții de retur

    În concordanță cu OUG 34/2014:

    • Poți returna un produs în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lui.
    • Produsul trebuie să fie în starea în care l-ai primit: nespălat, fără urme de utilizare, cu etichetele originale atașate, în ambalajul original nealterat.
    • Produsul face parte din categoria celor returnabile. Vezi mai jos ce NU poți returna.

    Dacâ în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.

    Aceste condiții se aplică indiferent dacă produsul este achiziționat online sau din boutique.

    Ce NU poți returna

    Produsele de lenjerie intimă nu se pot returna din motive de igienă personală. Acestea sunt: chiloți, șosete și dresuri.

    ***Excepție: șosetele și dresurile se pot returna dacă nu au etichetele desfăcute - deci nu au fost probate. Contactează-ne și te vom ajuta. 

    Nici voucherele cadou, ambalarea pentru cadou sau detergentii nu se pot returna.

    Retur produse cumpărate din Boutique

    Produsele cumpărate din boutique se pot returna/schimba DOAR in boutique. Mergi in magazin cu bonul fiscal și vei primi suma cash sau prin transfer bancar (în funcție de numerarul disponibil).

    Retur produse cumpărate online

    Pentru a returna produsele comandate online vezi pașii de mai jos.

    Completează formularul online

    Completează  Formularul pentru retur pentru fiecare produs pe care vrei să îl returnezi. O să ai nevoie de numărul comenzii și de emailul folosit.

    Cum ajunge produsul la noi - ai 3 variante

    Vezi mai jos detalii despre fiecare variantă:

    1. Trimitem noi curierul la tine

    • Completeaza adresa ridicare a produselor returnate in formularul pentru retur.
    • Ambalează produsul astfel încât să fie protejat pe perioada transportului. Nu lipi eticheta de curier direct pe ambalajul produsului.
    • Ideal ar fi să incluzi și o copie a facturii primite.
    • Curierul va veni cu eticheta coletului deja imprimată și o va lipi pe pachet.
    • Returul este GRATUIT pe teritoriul Romaniei  (pentru unul sau mai multe produse returnate impreuna). Daca ulterior te decizi sa faci un al doilea retur din aceeasi comanda, vom retine costul acestui transport (15 ron) din suma rambursata.

    2. Retur in boutique

    Poți lăsa produsul în boutique dacă preferi. Colegii noștri grupează mai multe retururi și le trimit odată la câteva zile către depozit pentru a fi procesate.

    Important:

    • La Boutique NU vei primi contravaloarea produsului cumpărat online, suma o vei primi după ce produsul ajunge la depozit.
    • Din boutique poti cumpăra rapid un alt produs însă NU poți schimba acolo un produs achiziționat online.
    • Te rog să ai în vedere că returnarea banilor se face în termen de 14 zile de când ajung produsele la depozit. 
    3. Retur prin curierul ales de tine 

    Poti trimite prin curierul ales de tine produsele pe care doresti sa le returnezi. Te rog sa ne ceri adresa de livrare.

    Important: 
    • Te rog sa folosesti un serviciu de curierat door to door, nu avem posibilitatea de a ridica produsele din alte puncte de livrare si ai grija sa nu depasesti termenul pentru retur.

    Returnarea banilor

    Termenul de procesare al returului  este de 14 zile de când produsul ajunge la depozitul nostru și avem toate informațiile necesare returnării banilor.

    Rambursarea banilor se face în funcție de modul de plată folosit la plasarea comenzii online. Dacă ai achitat prin:

    • Card - rambursarea sumei se va face pe același card prin intermediul procesatorului de plăți. Suma va fi vizibilă în contul tău în funcție de tipul cardului și de contractul pe care îl ai cu banca emitentă. 
    • Ramburs la curier - vom transfera banii în contul bancar trecut în formularul de retur. 
    • Transfer bancar - vom transfera banii în contul bancar trecut în formularul de retur
    • Voucher cadou - vom reîncărca voucherul si îl vei putea refolosi la următoarea comandă.

    Lipsa informațiilor despre contul bancar (IBAN și titular) din formularul pentru retur va întârzia efectuarea plății.

    Schimbul de produse achizitionate ONLINE

    Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de mai sus și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.

    Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice alta comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor de mai sus.

    Practic nu se poate face schimb direct.

    Schimbul de produse achizitionate din BOUTIQUE

    În boutique poți schimba direct un produs doar dacă a fost achiziționat de acolo (NU de pe site sau alt boutique).