Pe scurt: Retur gratuit din Romania, în 14 zile de la primirea produsului. Completează formularul pentru retur.
Vrem să îți fie ușor și clar cum să faci un retur. Mai jos ai un cuprins al acestei pagini.
În concordanță cu OUG 34/2014:
Dacâ în urma verificărilor produsul nu îndeplinește condițiile de retur, te vom contacta pentru a-ți comunica acest lucru.
Aceste condiții se aplică indiferent dacă produsul este achiziționat online sau din boutique.
Ce NU poți returna
Produsele de lenjerie intimă nu se pot returna din motive de igienă personală. Acestea sunt: chiloți, șosete și dresuri.
***Excepție: șosetele și dresurile se pot returna dacă nu au etichetele desfăcute - deci nu au fost probate. Contactează-ne și te vom ajuta.
Nici voucherele cadou, ambalarea pentru cadou sau detergentii nu se pot returna.
Produsele cumpărate din boutique se pot returna/schimba DOAR in boutique. Mergi in magazin cu bonul fiscal și vei primi suma cash sau prin transfer bancar (în funcție de numerarul disponibil).
Pentru a returna produsele comandate online vezi pașii de mai jos.
Completează Formularul pentru retur pentru fiecare produs pe care vrei să îl returnezi. O să ai nevoie de numărul comenzii și de emailul folosit.
Vezi mai jos detalii despre fiecare variantă:
1. Trimitem noi curierul la tine
2. Retur in boutique
Poți lăsa produsul în boutique dacă preferi. Colegii noștri grupează mai multe retururi și le trimit odată la câteva zile către depozit pentru a fi procesate.
Important:
Poti trimite prin curierul ales de tine produsele pe care doresti sa le returnezi. Te rog sa ne ceri adresa de livrare.
Termenul de procesare al returului este de 14 zile de când produsul ajunge la depozitul nostru și avem toate informațiile necesare returnării banilor.
Rambursarea banilor se face în funcție de modul de plată folosit la plasarea comenzii online. Dacă ai achitat prin:
Lipsa informațiilor despre contul bancar (IBAN și titular) din formularul pentru retur va întârzia efectuarea plății.
Pentru a schimba un produs comandat online returnează ce nu s-a potrivit conform procedurii de mai sus și plasează o comandă nouă pentru produsul dorit.
Cele doua procese sunt independente: comanda nouă se trimite și se achită ca orice alta comandă, iar pentru retur primești banii înapoi conform pașilor de mai sus.
Practic nu se poate face schimb direct.
În boutique poți schimba direct un produs doar dacă a fost achiziționat de acolo (NU de pe site sau alt boutique).