Cum fac un retur?

Pentru cadourile de Crăciun prelungim termenul de retur până pe 10 Ianuarie. Practic, conditiile sunt aceleasi cu cele de mai jos, dar comenzile din luna decembrie au drept de retur mai lung.

Conform legii termenul de returnare al produselor comandate online este de 14 de zile calendaristice. Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru rambursarea valorii intr-un interval de maxim 14 de zile de la data primirii pachetului.

Regula de mai sus se va aplica numai in cazul in care produsele sunt in starea initiala (nespalate, fara urme ale utilizarii, cu etichetele originale si in ambalajul original). Este necesara si dovada achizitiei – copia facturii. Intră pe pagina “Formular pentru retur”, introdu adresa ta de e-mail si alege comanda din care vrei să returnezi produse, apoi completeaza formularul si urmeaza pasii din e-mail.

Cum schimb un produs?

In cazul unui produs achizitionat dintr-unul din boutique-urile noastre (Bucuresti sau Sibiu), te rog sa mergi cu produsul in boutique in termen de 14 zile. Este necesar sa ai cu tine si bonul fiscal.

Daca ai achizitionat un produs de pe site si nu este potrivit, te rog sa plasezi o comanda noua pentru produsul dorit iar noi o vom procesa si expedia in cel mai scurt timp. Fiind o comanda noua, este necesar sa o achiti (ramburs, online cu cardul sau prin transfer). In pararel poti initia procedura de retur pentru produsele nepotrivite iar noi iti vom rambursa banii  in cont sau pe card, in functie de cum ai platit initial comanda.

In cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgarieturi, accesorii lipsa, scade valoare produsului, iar aceasta va fi suportata de catre consumator. Practic suma returnata va fi diminuata, si vei fi informat in acest sens. Nu taia ambalajul original și nu lipi etichete sau scotch pe acesta. Iti recomandam sa trimiti produsele pentru retur impachetate cu grija pentru a fi protejate in timpul transportului.

Daca ai platit comanda cu cardul, banii iti vor fi rambursati pe acelasi card, daca ai platit comanda prin transfer bancar sau ramburs, te rugam sa ne lasi in formularul de retur contul bancar in lei unde noi sa iti rambursam banii.

Trimitem noi curierul la tine (GLS), trebuie doar sa ne zici adresa de unde sa vina sa ridice coletul si ziua care iti convine cel mai bine. Costul transportului va trebui sa-l suporti tu (12 lei), noi iti vom returna in cont valoarea produsului minus valoarea transportului. Ambaleaza produsul in cutia in care a venit la tine, astfel incat sa protejam ambalajul original si produsul. Te rugam sa nu trimiti produsele prin posta sau alt curier, ne ocupam noi de transport, tu trimite-ne un reply la e-mail-ul de confirmare a returului, cu adresa si ziua cand sa vina curierul sa preia de la tine coletul.

Daca esti din Bucuresti poti lasa produsul la Boutique, iar contravaloarea lui o vei primi in cont. Te rugam ca produsul sa fie ambalat si etichetat cu numele tau, astfel incat sa-l putem identifica usor.

Dupa ce ajunge coletul la noi si verificam daca produsul este in regula, vom procesa returul si vom rambursa banii pe cardul cu care ai platit initial sau in cont. Termenul legal este de 14 zile, dar ne straduim sa iti returnam banii cat de repede se poate.  

Din motive de igiena personala, nu pot fi returnate: sosetele / dresurile carora le-a fost desfacuta eticheta, lenjeria intima (sutienele, bustierele si chilotii) si detergentii.

In cazul in care returnezi produse dintr-o comanda care a beneficiat de un cadou, se va returna si produsul primit cadou.